Aktualne oferty pracy:

Stanowisko:

Technik serwisant sieci telekomunikacyjnej

Miejsce pracy:

Ożarów Mazowiecki, powiat warszawski-zachodni

Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • modernizacja oraz serwisowanie sieci,
  • montaż i konfiguracja urządzeń i usług telekomunikacyjnych u abonentów (modemy, routery, etc.),
  • utrzymanie sieci światłowodowych,
  • helpdesk telefoniczny.
Oczekiwania wobec kandydatów / kandydatek:
  • mile widziane doświadczenie w pracy z sieciami LAN/WLAN,
  • zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy,
  • mile widziana znajomość systemów Linux,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • pewne i stałe wynagrodzenie,
  • rozwój zawodowy i osobisty,
  • urozmaicony zakres projektów, ciekawe wyzwania, zdobycie bogatego doświadczenia,
  • dobrą atmosferę pracy.
Kontakt:

CV prosimy kierować na adres e-mail: praca@netfala.pl.

W razie dodatkowych pytań skorzystaj z formularza kontaktowego.

Nota prawna:

Na ofercie prosimy umieścić podpisaną klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 


Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Stanowisko:

Administrator Sieci

Miejsce pracy:

Ożarów Mazowiecki

Do głównych obowiązków/zadań należeć będą:
  • zarządzanie infrastrukturą telekomunikacyjną - konfigurowanie urządzeń, budowa nowych węzłów,
  • zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury telekomunikacyjnej poprzez: monitorowanie urządzeń sieciowych, analizowanie zdarzeń systemowych, lokalizowanie błędów, diagnostyka i ich usuwanie, optymalizacja wydajności i rozwój infrastruktury teleinformatycznej,
  • uczestniczenie w prowadzonych projektach związanych z planowaniem, budową oraz rozbudową sieci w obszarach LAN, WAN, WiFi, bezpieczeństwo, VoIP,
  • aktualizacja dokumentacji technicznej.
Wymagania:
  • znajomość technologii i urządzeń wiodących producentów sprzętu sieciowego,
  • praktyczna znajomość konfiguracji i obsługi: switchy i ruterów Cisco,
  • praktyczna znajomość systemu operacyjnego Linux i/lub BSD - firewall, routing, bezpieczeństwo,
  • znajomość: VLAN, IP, DNS, DHCP, NAT,
  • znajomość protokołów rutingu: BGP, OSPF,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość j.angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość programowania baz danych: MySQL, PostgreSQL,
  • znajomość technologii VoIP oraz central telefonicznych,
  • znajomość technologii światłowodowych (WDM, GPON), budowy, pomiarów i eksploatacji sieci światłowodowych.
Oferujemy:

Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie, szansę na rozwój zawodowy i osobisty. Urozmaicony zakres projektów, ciekawe wyzwania, zdobycie bogatego doświadczenia, dostęp do najnowszych technologii i dobrą atmosferę pracy.

Kontakt:

CV prosimy kierować na adres e-mail: praca@netfala.pl.

W razie dodatkowych pytań skorzystaj z formularza kontaktowego.

Nota prawna:

Na ofercie prosimy umieścić podpisaną klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 


Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy:

Ożarów Mazowiecki

Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • budowanie silnej pozycji produktów NETFALA,
  • pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie,
  • raportowanie stopnia realizacji wyznaczonych zadań.
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • wykształcenia min. średniego,
  • znajomości technik sprzedaży,
  • umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych,
  • umiejętności pracy bez konieczności stałego nadzoru,
  • umiejętności pracy w konkurencyjnym środowisku,
  • umiejętności ciągłego doskonalenia się na stanowisku handlowca,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - preferowana sprzedaż w sektorze B2C.
Oferujemy:

Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie, szansę na rozwój rozwój zawodowy i osobisty. Urozmaicony zakres obowiązków, motywujący system wynagrodzeń, niezbędne narzędzia pracy.

Kontakt:

CV prosimy kierować na adres e-mail: praca@netfala.pl.

W razie dodatkowych pytań skorzystaj z formularza kontaktowego.

Nota prawna:

Na ofercie prosimy umieścić podpisaną klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 


Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Miejsce pracy:

Ożarów Mazowiecki

Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • aktywną sprzedaż i promocję produktów i usług NETFALA w budynkach wielorodzinnych oraz domach jednorodzinnych,
  • bieżącą obsługę Klientów firmy w BOK oraz w terenie w zakresie umów, rozliczeń, reklamacji i utrzymania Klientów,
  • wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z obsługą Klientów,
  • windykacje należności,
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Oczekiwania wobec kandydatów / kandydatek:
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze Klientów,
  • wykształcenie min. średnie,
  • biegłość w obsłudze komputera,
  • zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole,
  • mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej.
Oferujemy:

Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie, szansę na rozwój umiejętności i kwalifikacji zawodowych jak również atrakcyjne wynagrodzenie.

Kontakt:

CV prosimy kierować na adres e-mail: praca@netfala.pl.

W razie dodatkowych pytań skorzystaj z formularza kontaktowego.

Nota prawna:

Na ofercie prosimy umieścić podpisaną klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 


Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Szybki kontakt

Masz pytanie o nasze usługi lub szukasz oferty dostosowanej dla Ciebie?

Zadzwoń

(22) 350 47 00

Trwa przetwarzanie danych...