NETFALA

OFERUJE  USŁUGI  BEZ  BARIER

Nasze Biuro Obsługi Klienta przy ul. Poznańskiej 280/3a w Ożarowie Mazowieckim przystosowaliśmy do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Zapewniamy możliwość:

  • swobodnego dostępu, bez barier architektonicznych do BOK (winda dla os. niepełnosprawnych)
  • wydrukowania dokumentów powiększoną, czcionką (dogodną dla klienta niepełnosprawnego)
  • złożenia zlecenia na otrzymywanie faktury i dokumentów w pliku tekstowym i w alfabecie Braille'a
  • złożenia zlecenia na otrzymywanie faktury powiększoną czcionką (dogodną dla Ciebie wielkość i rodzaj czcionki wskazujesz składając zamówienie)
  • pomoc tłumacza migowego

 

Zapewniamy dostęp do tłumacza w godzinach 9.00 - 18.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.

 

 

Dokumenty i faktury dla osób słabowidzących lub niewidomych

W naszym Biurze Obsługi Klienta możesz poprosić o wydrukowanie dokumentów tj. regulaminu, cennika, wzoru umowy wskazaną przez Ciebie wielkością i rodzajem czcionki. Na Twoją prośbę dostarczymy ogólne warunki umowy, wzór umowy, cennik i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym, przy użyciu dużej czcionki lub na papierze w alfabecie Braille'a oraz pocztą elektroniczną w ciągu 30 dni od daty zamówienia. Zamówienia można składać na adres: biuro@netfala.pl lub pod numerem telefonu 22 350 47 00. (Prosimy o podanie wielkości i rodzaju czcionki.)

 

Istnieje też możliwość zamówienia faktury VAT w alfabecie Braille'a, dużą czcionką lub pocztą elektroniczną w formacie tekstowym. W wyżej wymienionym formacie, na Twoją prośbę, dostarczymy, jako załącznik do faktury, podstawowy wykaz usług telekomunikacyjnych oraz szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych (bilingi).

 

Usługa jest bezpłatna.

 

Informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnościami znajdziesz na naszej stronie www.netfala.pl w zakładce "usługi bez barier".

 

Dodatkowe informacje o oferowanych udogodnieniach możesz otrzymać w postaci papierowej, w tym alfabecie Braille'a lub przy użyciu dużej czcionki albo w postaci elektronicznej pocztą e-mail w ciągu 30 dni od daty zamówienia (prosimy o podanie wielkości i rodzaju czcionki).

 

 

Mapa zasięgu NETFALA

Zapraszamy do zapoznania się z mapą zasięgu sieci NETFALA

pokaż

Szybki kontakt

Masz pytanie o nasze usługi lub szukasz oferty dostosowanej dla Ciebie?

Zadzwoń:

(22) 350 47 00

Trwa przetwarzanie danych...